søndag 20. februar 2011

Hjem kjære hjem

I går kom jeg hjem fra 3 ukers, stress,kos,fustrasjon og festligheter, her er noen bilder :)

 Kos
     Jeg lagde tikka masala


 Lindsay laga sjokolade kake
og Oscar koste seg med kyllingen som "datt" ned på gulvet.



Nam,nam

Jeg så tantefadder barna mine , 3 mnd siden jeg så de sist så det var kjempe artig å møte de igjen og se 
hvor store de har blitt og utviklingen dems ikke minst :)  
  Jennifer på prinsesse gå stolen sin.
 Oxo ga jeg jessica mat ( uten om flaske mat ) for første gang det var koselig :)

Jessica og mamma :)

Fustrasjon:
Hele skogen er borte 

Festligheter ; 

Eller dagen etter kanskje :) 

Stress

Å finne leilighet når man har hund er umulig , 
jeg så på en kjempe fin leilighet , den fikk jeg ikke pga Fia. 
jeg har ringt på ca 20 leiligheter, ingen ville ha hund, 
så jeg fant ut at jeg skulle sette inn i avisen, da unnlot jeg å skrive at jeg har hund , jeg fikk mange telefoner, 
bla denne  , men den ville jeg ikke ha. Så var jeg å så på denne, men det var rett over utleier , noe jeg får litt presentasjonsangst av så den droppa vi... Så gikk det noen dager, så jeg spurte mamma om hu kunne kjøpe en leilighet, men det kunne hun  ikke akkurat nå. ( = GLEM DET, ER DU GAL, KJØP DIN EGEN LEILIGHET!!) Som en datter er det alltid lov å prøve seg :D. Så gikk dagene og jeg fikk små hetta, siden jeg hadde sagt opp leiligheten min til 1 mars. Så ringte det er kar,en 3 roms leilighet i Moss , jeløya(?) 
Jeg tok med meg mamman til bestevenninda mi på visning ,og bestemte meg for å ikke si noe om Fia. Hun kan bo hjemme om hun må. Men gjett hva , der var det LOV med hund :D og etter at han har ringt huseieren min ringte han meg i går og bekreftet at jeg fikk leiligheten :D:D:D YES!  Så måtte jeg ringe huseieren min for å spørre om jeg kunne bo her en mnd til og det gikk helt bra. :D Så 1 april flytter jeg til en ny leilighet og ny by! 

Så nå pakker jeg :D 
ha en fin søndag :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar