lørdag 22. januar 2011

Sy helg!!!!!!

Jeg har lånt sy maskinen til Mimmim i helgen , å godt er det , jeg har så mange ufo`er. Planen er å sy kjolene på symaskin og det andre ( dilldallet)  for hånd, kanskje jeg endelig blir ferdig med de. Jeg har hengt opp et laken på hobby rommet mitt, Som skal være ( etter min plan) full innen i morgen. :) Så denne helgen er en sy helg. Stå opp,gå tur , sy,sy,sy, spise,sy,(blogge)sy.sy gå tur,sy,sy,sy,sy,sy,sy,sy,sy,sy,sy, gå tur,spise,sy,sy,sy,sy,sove.. innholdsrik helg med andre ord, he..he..

Ingen av kjolene på bilde er 100% ferdige... Og under kan du se hvor mye det er  puh...

3 kommentarer:

  1. Håper du har fått sydd masse i dag. Kommer nok til å bli lekre når de er ferdige

    SvarSlett
  2. Jøss, så flink du er!!

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg her om dagen! Hyggelig :)

    Ønsker deg en skjønn kveld!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Så flink du er! Ønsker meg innerst inne en overlockmaskin, men må vel vinne litt i lotto først :)

    SvarSlett