tirsdag 18. januar 2011

Lilla hals & Epla anbefaling

                                                   Jeg har strikket en super duper enkel hals
Garnet er super mykt og deilig,men jeg vet dessverre ikke hva det heter, litt kjedelig siden jeg gjerne skulle laget et til.. 

Jeg la opp 50 masker og strikket rett 50 cm*ich 

Over til noe annet. Mamma hadde bursdag den 10 januar og jeg kjøpte en engel damen jeg kjøpte den fra skulle sende den slik at jeg fikk sendt den til henne før den 10.. Jeg ventet,ventet og ventet,men den kom ALDRI. Så da sa jeg at jeg ville avbestille og ha tilbake pengene hørte ikke mer og har ennå ikke hørt noe SURT!!!!! 

Men så kom jeg over 

på epla med kjempe mange fine smykker, bare se her og nedenfor

og viste at denne butikken var noe mamma hadde likt! jeg sendte hun en epost der jeg spurte om hun hadde gavekort, det hadde hun ikke, men hun var så snill og laget et 





og i dag fikk hun pakken ( med smykkene ). Er veldig gøy og handle hos noen som gjør litt ekstra og til jul, ja er ikke vanskelig og se hvor jeg kjøper mine julegaver

Har du en favoritt på epla?



                         

4 kommentarer: